Adminisztrációs munka Gödön

Már huszonöt éve működik egy játék és bútor importtal foglalkozó nagykereskedés Gödön. Ez a cég, adminisztrációs és logisztikai feladatok ellátására keres munkatársat. Feladat a telefonok kezelése, levelezés és iktatás, árajánlat kérése a külföldi és belföldi partnerektől, beszállítók kezelése, kapcsolattartás szóban és írásban angol nyelven. Az ügyvezető munkájának a támogatása, a számlák kezelése, egyéb adminisztrációs és asszisztensi feladatok ellátása, postázás és a management munkájának segítése. Elvárás, egy-két év tapasztalat, számlázási programokban való jártasság, Excel- World programok ismerete, önálló problémamegoldó képesség, jó kommunikációs készség szóban és írásban magyar és angol nyelven. Amit kínálnak: hosszú távú, teljes munkaidős állás lehetőség, biztos háttér, több évtizedes szakmai tapasztalat. Ez egy jó Göd állás lehetőség egy helyi lakosnak. Családias környezetben, mindig nyitottan az új ötletekre és kezdeményezésekre, várják az új kollegájukat a munkatársak. Jelentkezzenek mielőbb, fényképes önéletrajzzal.

Posted in Egyéb kategória